Uutta! Huoltopalvelu saatavilla auditoriokalusteisiin

Kokeneena auditoriokalusteiden toimittajana olemme saaneet selkeän viestin asiakkailtamme: auditorioiden kunnossapitoon kaivataan yksinkertaista, helppoa ja kustannustehokasta ratkaisua. Tämän pohjalta kehitimme palvelun, joka sopii erikokoisten ja tyyppisten esitystilojen huoltoon.

Asiantuntevat asentajamme tekevät auditorion kuntotarkastuksen, jossa he käyvät läpi kiinnitykset, kuivavoitelevat saranat ja uusivat tarvittavat pienkomponentit. Sähköisestä rekisteristämme saamme tiedot kohteesta, joten voimme jo ennakkoon valmistautua sopivilla ruuveilla ja pienkomponenteilla. Vuosittainen ylläpitopalvelu sisältää edellä mainitun lisäksi auditorion huoltokirjan päivityksen, huoltosuunnitelman, huoltokirjan laatimisen tai olemassa olevan huoltokirjan päivityksen sekä vuosiraportit.

Huoltopyynön voi tehdä myös nopeasti ja luotettavasti sähköisen huoltotarpeen ilmoituskanavan kautta suomenkielisten verkkosivujen etusivulla alareunan linkistä.

Uutta! Huoltopalvelu saatavilla auditoriokalusteisiin